Kila a radosti navíc - Nehubněte, netloustněte, neblbněte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kila a radosti navíc - Nehubněte, netloustněte, neblbněte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kila a radosti navíc - Nehubněte, netloustněte, neblbněte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Každý má nějaké trápení s postavou – někomu se nelíbí jeho nos, jinému kolenaté nohy, další si myslí, že je příliš hubený... Největší trápení prožívají boubelatí lidé – ti, kteří se „nevejdou“ do přísných měřítek okolí a „neladí“ s diktátem módy. Ti, kteří v každém časopise zírají na „vyzáblé“…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kila a radosti navíc - Nehubněte, netloustněte, neblbněte je 86 Kč

Výběr knih autora Jiřina Tejkalová

Zobrazit všechny knihy autora Jiřina Tejkalová
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.