Miss cirkus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Miss cirkus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miss cirkus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miss cirkus koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miss cirkus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Není skladem

Miss cirkus koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 1976 se vlastně skoro nic nestalo... praví historické prameny. Úplně jinak na tom ale byla mladičká kuchařka Madla, jejíž už tak dost komplikovaný život od základů proměnil řetěz neobvyklých náhod. Důsledky jedné z nich na sebe vzaly podobu pěkného chlapa. Jenže Madla musela odjet dost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Miss cirkus je 216 Kč

Výběr knih autora Jiřina Tejkalová

Zobrazit všechny knihy autora Jiřina Tejkalová
Výběr knih vydavatele LIKA KLUB

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIKA KLUB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.