Já a štrůdl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já a štrůdl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já a štrůdl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já a štrůdl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já a štrůdl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Já a štrůdl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Smutně veselý román pro ženy, které chtějí lépe porozumět svým mužům, a pro muže, kteří chtějí lépe porozumět svým ženám.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já a štrůdl je 226 Kč

Výběr knih autora Jiřina Tejkalová

Zobrazit všechny knihy autora Jiřina Tejkalová
Výběr knih vydavatele LIKA KLUB

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIKA KLUB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.