Klíč k jednodílné Matematice pro 3. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 91 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klíč k jednodílné Matematice pro 3. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
91 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klíč k jednodílné Matematice pro 3. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
90 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přináší výsledky apostupy řešení všech úloh acvičení obsažených vjednodílné učebnici Matematika pro3.ročník.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klíč k jednodílné Matematice pro 3. ročník je 90 Kč


Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.