Klinická nefrologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klinická nefrologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klinická nefrologie koupíte na Grada
Grada
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Klinická nefrologie koupíte na Grada
Grada
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klinická nefrologie koupíte na Grada
Grada
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klinická nefrologie koupíte na Grada
Grada
499 Kč
Není skladem

Klinická nefrologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha je určena zejména klinickým nefrologům a internistům, ale najde si své čtenáře i v okruhu dalších medicínských oborů, jako je např. diabetologie, kardiologie, revmatologie, pediatrie a všeobecné lékařství, imunologie ale i patologie. Je základním studijním materiálem pro studenty medicíny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klinická nefrologie je 599 Kč

Výběr knih autorů Vladimír Tesař , Ondřej Viklický

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Tesař, Ondřej Viklický
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.