Vybrané doporučené postupy v nefrologii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Není skladem

Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vybrané doporučené postupy v nefrologii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vybrané doporučené postupy v nefrologii - Viklický Ondřej;Ryšavá Romana. Prakticky koncipovaný přehled vybraných nejdůležitějších doporučení v nefrologické praxi. Jednotlivé kapitoly vycházejí z aktuálně platných mezinárodních doporučení. Kniha obsahuje jak specificky nefrologická…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vybrané doporučené postupy v nefrologii je 422 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Viklický , Romana Ryšavá

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Viklický, Romana Ryšavá
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.