Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otestujte své logické uvažování a ovládněte umění dedukce při zkoumání stop, vyřazování podezřelých a propojování jednotlivých důkazů s cílem zastavit vraha. Rosa Martinezová je mladá novinářka, která si touží odpočinout od života ve velkoměstě. Po příjezdu do poklidné, kouzelné anglické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klub řešitelů záhadných vražd - Vražda na vesnici je 281 Kč

Výběr knih autora Gareth Moore

Zobrazit všechny knihy autora Gareth Moore
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.