Trenér paměti - 40denní cesta k trvale zlepšené paměti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trenér paměti - 40denní cesta k trvale zlepšené paměti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trenér paměti - 40denní cesta k trvale zlepšené paměti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trenér paměti - 40denní cesta k trvale zlepšené paměti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trenér paměti - 40denní cesta k trvale zlepšené paměti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vytrénujte si mozek a zlepšete paměť. Kniha Trenér paměti obsahuje cvičení zaměřená na konkrétní problémy i cvičení rozvíjející paměť obecně a je plná informací a strategií užitečných v běžném životě. Se selhávající pamětí se v různých okamžicích života potýká mnoho lidí. Dr. Gareth Moore…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trenér paměti - 40denní cesta k trvale zlepšené paměti je 248 Kč

Výběr knih autora Gareth Moore

Zobrazit všechny knihy autora Gareth Moore
Výběr knih vydavatele EEZY Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele EEZY Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.