Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vítejte ve vzrušujícím a zábavném světě Sherlocka Holmese! Tato kniha je plná doslova ďábelských výzev, které budou vyžadovat váš důvtip. Připojte se k Holmesovu příteli doktoru Watsonovi a pokuste se spolu s ním vyřešit více než 130 jedinečných úkolů. Někdy se jedná o hádanky, jindy o hru se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob, 3. vydání je 250 Kč

Výběr knih autora Gareth Moore

Zobrazit všechny knihy autora Gareth Moore
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.