Safari v ohrožení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Safari v ohrožení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safari v ohrožení koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safari v ohrožení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safari v ohrožení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zapoj se do pátrání i ty a zažij celé dobrodružství z první ruky!Biggi, Luk a Patrik z Klubu Tygrů vyráží na safari do afrického národního parku. V rozpálené savaně na ně čekají žirafy a sloni, na které se těšili, ale nejen to. Lidi a zvířata v okolí již delší dobu děsí podivné bytosti, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Safari v ohrožení je 175 Kč

Výběr knih autora Thomas C. Brezina

Zobrazit všechny knihy autora Thomas C. Brezina
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.