Půlnoční setkání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Půlnoční setkání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoční setkání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoční setkání koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoční setkání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půlnoční setkání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

Půlnoční setkání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zapoj se do pátrání i ty a zažij celé dobrodružství z první ruky! Kamarádům z Klubu Tygrů se dostane do ruky záhadný vzkaz, který upozorňuje na podivné půlnoční setkání ve škole, kterou navštěvují. Jindy tak nudná budova se stává dějištěm záhadných událostí. Vypadá to, že škole hrozí zbourání a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Půlnoční setkání je 163 Kč

Výběr knih autora Thomas C. Brezina

Zobrazit všechny knihy autora Thomas C. Brezina
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.