Kluk ze Žižkova - Jiří Krampol jak ho znáte i neznáte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kluk ze Žižkova - Jiří Krampol jak ho znáte i neznáte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk ze Žižkova - Jiří Krampol jak ho znáte i neznáte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk ze Žižkova - Jiří Krampol jak ho znáte i neznáte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kluk ze Žižkova - Jiří Krampol jak ho znáte i neznáte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jiří Krampol – to není jenom žižkovský patriot proslavený výraznými hereckými vlohami a smyslem pro humor; oběma to dary od Pánaboha. Tato kniha má za cíl vytvořit ucelenější a hlubší portrét člověka s pozoruhodnými osobnostními rysy. Vedle významných etap jeho herectví seznamuje čtenáře vůbec…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kluk ze Žižkova - Jiří Krampol jak ho znáte i neznáte je 170 Kč

Výběr knih autora Jiří Polák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Polák
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.