Café Bajer - Příběhy z kavárny snů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 520 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Café Bajer - Příběhy z kavárny snů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
520 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Café Bajer - Příběhy z kavárny snů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Café Bajer - Příběhy z kavárny snů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
582 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Café Bajer - Příběhy z kavárny snů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Není skladem

Café Bajer - Příběhy z kavárny snů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
533 Kč
Není skladem

Krátký popis
Café Bajer: Příběhy z kavárny snů je tak trochu objevitelským dílem. Autoři v něm "objevují" jedinečnou retro kavárnu, která ve své kategorii zastiňuje podniky tohoto typu nejen v České republice, ale i v širším evropském měřítku. Obsah staví na životní story jejího majitele Milana Bajera i na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Café Bajer - Příběhy z kavárny snů je 526 Kč

Výběr knih autora Jiří Polák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Polák
Výběr knih vydavatele Knihy s úsměvem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihy s úsměvem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.