Jednou Taxmenem, navždy Taxmenem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jednou Taxmenem, navždy Taxmenem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou Taxmenem, navždy Taxmenem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou Taxmenem, navždy Taxmenem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Jednou Taxmenem, navždy Taxmenem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha osobních výpovědí seznamuje nejen s historií skupiny Taxmeni - jedné z nejvýraznějších českých hudebních kapel. Zaznamenává nejdůležitější události posledních padesáti let z historie české country, folku a trampské muziky v její neskutečně pestré činorodosti. Obsahuje bezmála tři sta…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jednou Taxmenem, navždy Taxmenem je 345 Kč

Výběr knih autora Jiří Polák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Polák
Výběr knih vydavatele Toužimský & Moravec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Toužimský & Moravec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.