Kniha smíchu a zapomnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kniha smíchu a zapomnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kniha smíchu a zapomnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Kniha smíchu a zapomnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha smíchu a zapomnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha smíchu a zapomnění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha smíchu a zapomnění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Celá tato kniha je román ve formě variací. Jednotlivé oddíly následují po sobě jako jednotlivé úseky cesty, která vede dovnitř tématu, dovnitř myšlenky, dovnitř jedné jediné situace, jejíž pochopení se mi ztrácí v nedohlednu. Je to román o Tamině, a ve chvíli, kdy Tamina odchází ze scény, je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kniha smíchu a zapomnění je 309 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.