Tabule staré a nové barvy Mikuláše z Drážďan ve staročeském překladu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tabule staré a nové barvy Mikuláše z Drážďan ve staročeském překladu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tabule staré a nové barvy Mikuláše z Drážďan ve staročeském překladu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tabule staré a nové barvy Mikuláše z Drážďan ve staročeském překladu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tabule staré a nové barvy Mikuláše z Drážďan ve staročeském překladu - Dragoun Michal;Homolková Milada. V době těsně před vypuknutím husitské revoluce vznikl v Praze latinský traktát Mikuláše z Drážďan "Tabule veteris et novi coloris", který se pomocí kombinace obrazu a slova…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tabule staré a nové barvy Mikuláše z Drážďan ve staročeském překladu je 320 Kč

Výběr knih autora Michal Dragoun

Zobrazit všechny knihy autora Michal Dragoun
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.