Ubi est finis huius libri deus scit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 377 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ubi est finis huius libri deus scit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ubi est finis huius libri deus scit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
377 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ubi est finis huius libri deus scit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Historie od společnosti Scriptorium.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ubi est finis huius libri deus scit je 380 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lucie Doležalová, Michal Dragoun, Adéla Ebersonová
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.