Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knihovně se děje něco podivného! Paní Růžence, která zde pracuje, se ztrácí knihy. Do pátrání se pustí Aleš se Zorkou, dva zvědaví prvňáci. Stopují knihy v regálech, poslouchají rozhovory čtenářů, pozorují, co podezřelého se v knihovně šustne. Aby záhadu rozluštili, nechají se dokonce v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihožrouti – Kdo se zakousl do knih? je 230 Kč

Výběr knih autora Klára Smolíková

Zobrazit všechny knihy autora Klára Smolíková
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.