Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třeťáci Aleš a Zorka jsou v knihovně pečení vaření, vlastně jim jedna knihovna ani nestačí. Jenže se zdá, že v okolí se potulují záškodníci, kteří vyhlásili knihám válku. Kdo to je? A pomohou kamarádům v nebezpečném pátrání knihožrouti?Určeno pro věk 6+

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihožrouti - Tajný čtenářský spolek je 200 Kč

Výběr knih autora Klára Smolíková

Zobrazit všechny knihy autora Klára Smolíková
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.