Kočičí gen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kočičí gen koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočičí gen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kočičí gen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočičí gen koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočičí gen koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočičí gen koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočičí gen koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dokáže vidět ve tmě. Je jiná a zvláštní… Katie je patnáct let a po smrti svých rodičů bydlí s babičkou a strýcem na malém ostrově. Její, do té doby poklidný život, se však začne komplikovat. Dějí se totiž divné věci. Kdykoliv se ocitne v ohrožení, zježí se jí vlasy, daleko lépe slyší a pohybuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kočičí gen je 169 Kč

Výběr knih autora Thomas C. Brezina

Zobrazit všechny knihy autora Thomas C. Brezina
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.