Kocour z vánočního domu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kocour z vánočního domu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jessamine utíká z Londýna do srdce Cornwallu, aby našla klid na psaní. Jenže stará chalupa, kterou si pronajme, skrývá mnoho tajemství – a také Perrina, záhadného kocoura s pronikavým pohledem. Jess brzy zjistí, že se ocitla uprostřed magického příběhu, který se odehrává už pět století. S…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lili Hayward

Zobrazit všechny knihy autora Lili Hayward
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.