Kodanská pieseň piesní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 332 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kodanská pieseň piesní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kodanská pieseň piesní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
464 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Životom prekypujúci román o hľadaní lásky storočia, veľkých stratách aj o druhých šanciach. Rodinná sága, v ktorej plachá maliarka Esther opisuje príbehy troch generácií žijúcich pod jednou strechou, sa vinie z blatistých petrohradských predmestí až do Kodane a Paríža. Keď Estherin starý otec…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kodanská pieseň piesní je 398 Kč

Výběr knih autora Annette Bjergfeldt

Zobrazit všechny knihy autora Annette Bjergfeldt
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.