Kompletní historie budoucnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kompletní historie budoucnosti aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
„Historie budoucnosti" je termín, který si vymyslel John W. Campbell, nikoli Robert A. Heinlein, kterého tento výraz občas uváděl do rozpaků. Série volně navazujících povídek, jež si toto označení vysloužila, si nikdy nečinila ambice věštit budoucnost. Pravda, historie to je, ale nikoli naší…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Robert A. Heinlein, Rok vydání : 2009
Výběr knih vydavatele Banshies

Zobrazit všechny knihy vydavatele Banshies
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.