Slumdog Millionaire. Film Tie-In

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slumdog Millionaire. Film Tie-In koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Slumdog Millionaire. Film Tie-In koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Slumdog Millionaire. Film Tie-In, Autoři : Vikas Swarup, Rok vydání : 2009, Název v originále : Q and A

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slumdog Millionaire. Film Tie-In je 236 Kč

Výběr knih autorů Vikas Swarup , Rok vydání : 2009

Zobrazit všechny knihy autora Vikas Swarup, Rok vydání : 2009
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.