Komunita truchlících

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Komunita truchlících koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komunita truchlících koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komunita truchlících koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komunita truchlících koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komunita truchlících koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Komunita truchlících koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nikdy nevěřte, že jste v bezpečí. Druhý případ Coltera Shawa.Při sledování dvou údajných zločinců narazí lovec odměn Colter Shaw ve washingtonské divočině na záhadnou komunitu. Jedná se o podpůrnou skupinu pro osoby v těžké situaci, nebo o nebezpečnou sektu? Místo plánovaného hledání tajné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Komunita truchlících je 332 Kč

Výběr knih autora Jeffery Deaver

Zobrazit všechny knihy autora Jeffery Deaver
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.