Koně a jejich pohyb

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Koně a jejich pohyb koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koně a jejich pohyb koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Koně a jejich pohyb koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koně a jejich pohyb koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koně a jejich pohyb koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Není skladem

Koně a jejich pohyb koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koně a jejich pohyb koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Unikátní vizuální průvodce biomechanikou koňského těla… Podívejte se, co se skrývá uvnitř koňského těla, jak celý tento složitý mechanismus funguje a co se v něm při pohybu vlastně děje. Na stránkách téhle knihy uvidíte ukázku revoluční metody: kosti a svaly namalované přímo na živých koních,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Koně a jejich pohyb je 398 Kč

Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.