Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh začíná ve starožitnictví, kde Alfréd Krtek objeví nádhernou egyptskou vázu. Na její zadní straně najde záhadné klikyháky. Po vyluštění této zprávy se rozhodne odjet společně se svými kamarády Edou Hrozilem a Erikem Hloubalem do Egypta, kde se pokusí záhadu odhalit. Co objeví v Černé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konec faraona - Hry, rébusy, bludiště, křížovky je 65 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.