Konec všech věcí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konec všech věcí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Člověk dosáhl hvězd... jen aby je našel obydlené tvory dychtícími zničit lidstvo. Na jeho ochranu vznikla Koloniální unie, využívající přelidnění Země jako zdroje pro své bojové jednotky a kolonizování planet. Dokonale fungující systém... ale pouze do chvíle, kdy pozemšťané řekli: „A dost“.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konec všech věcí je 300 Kč

Výběr knih autora John Scalzi

Zobrazit všechny knihy autora John Scalzi
Výběr knih vydavatele Classic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Classic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.