Konečně normální vražda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konečně normální vražda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Konečně normální vražda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konečně normální vražda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konečně normální vražda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konečně normální vražda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Konečně normální vražda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na podzim roku 2008 rozehrává detektiv Krauz špionážně-detektivní hru, aniž by věděl, kdy a jak skončí. Čeká na odpověď z Vídně, a přitom přemýšlí, jak pomoci svému demotivovanému kolegovi strádajícímu v koutě kanceláře. Řešení přijde samo: šéf oddělení je pošle vyšetřit nález mrtvoly mladé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konečně normální vražda je 306 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.