Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 679 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
682 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace - Zelenková Marie. Publikace věnovaná problematice konsolidace účetních závěrek a aplikaci ekvivalenční metody umožní čtenáři zvládnout nejen základní algoritmy potřebné pro sestavení konsolidovaných účetních výkazů, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace je 680 Kč

Výběr knih autorů Vladimír Zelenka , Zelenková Marie

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Zelenka, Zelenková Marie
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.