Košík plný hlav

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 435 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Košík plný hlav koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Košík plný hlav koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Košík plný hlav koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Košík plný hlav koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
June Branchová je v průšvihu. Zůstala lapená na Brody Islandu a nemá kam utéct. Jejího přítele Liama unesla čtveřice krvežíznivých uprchlých trestanců, kteří se nezastaví, dokud ji nenajdou. Jediné, čím se může chudák June bránit, je prapodivná vikinská sekera s děsivou mocí – hlavy lidí, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Košík plný hlav je 490 Kč

Výběr knih autora Joe Hill

Zobrazit všechny knihy autora Joe Hill
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.