Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bestseller uznávaného britského poradce a jednoho z nejvyhledávanějších evropských koučů objasňuje přínos koučování pro uvolňování lidského potenciálu a zvyšování individuální výkonnosti, zkoumá dynamiku rozvoje týmu a rozebírá problematiku koučování v podmínkách globalizace. Nové vydání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Koučování - Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. Metoda transpersonálního koučování, 2. vydání je 333 Kč

Výběr knih autora John Whitmore

Zobrazit všechny knihy autora John Whitmore
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.