Digitalizace ekonomiky a společnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digitalizace ekonomiky a společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitalizace ekonomiky a společnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitalizace ekonomiky a společnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Digitalizace je fenoménem posledního desetiletí, jenž více či méně zasahuje do fungování jak podniků, měst, obcí či veřejných institucí, tak i do života naprosté většiny obyvatel. S pravděpodobností hraničící s jistotou lze konstatovat, že nejde o přechodný jev; dokonce lze tvrdit, že stojíme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digitalizace ekonomiky a společnosti je 304 Kč

Výběr knih autora Jaromír Veber

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Veber
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.