Koumák pro prvňáky - Matematika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Koumák pro prvňáky - Matematika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koumák pro prvňáky - Matematika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Koumák pro prvňáky - Matematika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Koumák pro prvňáky - Matematika koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
134 Kč
Není skladem

Krátký popis
Představujeme Vám nový zábavný a poutavý pracovní sešit pro bystré, zvídavé či nadané žáky 1. ročníku základní školy. Oproti předchozím dílům jsme pracovní sešit rozdělili do dvou dílů. Koumák pro prvňáky - matematika je určen pro děti, které vynikají v matematice - v početních dovednostech,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Koumák pro prvňáky - Matematika je 138 Kč

Výběr knih vydavatele Didaktis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didaktis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.