Královna šťastných katastrof

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Královna šťastných katastrof koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Královna šťastných katastrof koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna šťastných katastrof koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna šťastných katastrof koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Královna šťastných katastrof koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna šťastných katastrof koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna šťastných katastrof koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Královna šťastných katastrof koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kate Sweetová se proslavila organizací perfektních svatebních obřadů. Teď má ale plnou hlavu jiných věcí – konkrétně toho, že její nejlepší kamarádka ji nějakým způsobem dokázala uvrtat do přípravy křtu nového románu oblíbeného autora hororů. A co teprve, když se sDrakem Matthewsem konečně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Královna šťastných katastrof je 331 Kč

Výběr knih autora Newton Dylan

Zobrazit všechny knihy autora Newton Dylan
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.