Kreslené hlavolamy pro předškoláky - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kreslené hlavolamy pro předškoláky - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Kreslené hlavolamy pro předškoláky; Autor: Kubišová Miroslava; Barevná kniha pro děti od 4 let nabízí rozmanité kreslené hlavolamy různých obtížností, při nichž se mohou předškoláci zabavit, ukrátit si dlouhý čas, ale také strávit veselé chvilky společně s rodiči. Čeká na ně 122…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Miroslava Kubišová

Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Kubišová
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.