Křesťanství v českých zemích - Od knížete Bořivoje k dnešku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 635 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křesťanství v českých zemích - Od knížete Bořivoje k dnešku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
635 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křesťanství v českých zemích - Od knížete Bořivoje k dnešku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
645 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křesťanství v českých zemích - Od knížete Bořivoje k dnešku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křesťanství v českých zemích - Od knížete Bořivoje k dnešku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Spiritualita, život kleriků, řeholníků a řeholnic, celibát, řád křesťanského roku se svátky, slavnostmi a poutěmi, ale také sakrální architektura či křesťanské umění, jež spoluutváří ráz české krajiny. Autoři nového svazku Velkých dějin chápou křesťanství jako systém vidění světa a jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Křesťanství v českých zemích - Od knížete Bořivoje k dnešku je 719 Kč

Výběr knih autora Jiří Mikulec

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Mikulec
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.