České země v letech 1620–1705

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České země v letech 1620–1705 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
České země v letech 1620–1705 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

České země v letech 1620–1705 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České země v letech 1620–1705 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České země v letech 1620–1705 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České země v letech 1620–1705 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knižní zpracování pobělohorského období představí jednu z nejdramatičtějších epoch českých dějin. Na jejím počátku stály radikální proměny českých zemí po porážce stavovského povstání, které navíc doprovázelo násilí třicetileté války. Po ukončení tohoto konfliktu, tedy v dobách mírové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České země v letech 1620–1705 je 321 Kč

Výběr knih autora Jiří Mikulec

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Mikulec
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.