Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 641 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
641 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
757 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
646 Kč
Není skladem

Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
V předkládaném svazku se autorský tým zabývá důležitým obdobím českých i středoevropských dějin, vymezeným počátkem druhého stavovského povstání a třicetileté války v roce 1618 a končícím porážkou Turků před hradbami Vídně roku 1683, která znamenala konec osmansko-muslimské expanze na evropském…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velké dějiny zemí Koruny české VIII. (1618 – 1683) je 714 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vít Vlnas, Jiří Kaše, Jiří Mikulec, Iva Čornejová
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.