Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Devět esejů třeba o tom, proč je fantastická literatura důležitá nejen pro dospívající, proč do lidského světa patří zvířata, kdo chodil do školy pro čaroděje dřív než Harry Potter a jak vznikaly knížky z proslulého cyklu Zeměmoří.Překlad sbírky přednášek "Cheek by Jowl" z roku 2009, doplněný o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Proč číst fantasy, jak to, že zvířata v knížkách mluví a odkdy se Američané bojí draků je 164 Kč

Výběr knih autora Ursula K. Le Guin

Zobrazit všechny knihy autora Ursula K. Le Guin
Výběr knih vydavatele Gnóm!

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gnóm!
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.