The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe - Holý Jiří. Publikace shrnuje příspěvky z mezinárodního workshopu konaného Praze v červnu 2012, který navázal na semináře v Gießenu, Łódzi a Praze (2010, 2011). Tématem je reprezentace šoa/holokaustu v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Representation of the Shoah in Literature and Film in Central Europe je 204 Kč

Výběr knih autora Jiří Holý

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Holý
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.