The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace shrnuje příspěvky z mezinárodního workshopu konaného v listopadu 2011 v Praze. Seminář se zabýval tématem šoa/holokaustu v literatuře, v divadle a filmu v padesátých a šedesátých letech. Navázal na předchozí workshopy v německém Gießenu a v polské Łódzi (2010, 2011). Jednotlivé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Representation of the Shoah in Literature, Theatre and Film in Central Europe: 1950s and 1960s je 160 Kč

Výběr knih autora Jiří Holý

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Holý
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.