Krizová řízení vodárenských procesů v mezních situacích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krizová řízení vodárenských procesů v mezních situacích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Krizová řízení vodárenských procesů v mezních situacích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie se zabývá problematikou spolehlivosti dodávek pitné vody obyvatelům nebo infrastruktuře zastavěných území, která je dominujícím faktorem užívání objektů k různým účelům. Bez dodávky pitné vody nelze užívat domovní a bytový fond nebo provozovat infrastrukturu regionů. Současně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krizová řízení vodárenských procesů v mezních situacích je 139 Kč

Výběr knih autora Šárka Kročová

Zobrazit všechny knihy autora Šárka Kročová

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.