Kronika Eberharda Windeckeho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 799 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kronika Eberharda Windeckeho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kronika Eberharda Windeckeho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
809 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dobová kronika stredovekého nemeckého kupca, ktorý sa na začiatku 15. storočia uchytil na dvore kráľa Žigmunda Luxemburského a niekoľko rokov strávil v Bratislave a na budínskom kráľovskom dvore. Svoje dobrodružstvá i stretnutia s významnými ľuďmi, kráľmi, kráľovnami, vojvodami a mnohými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kronika Eberharda Windeckeho je 804 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Petr Elbel, Daniela Dvořáková, Mária Papsonová
Výběr knih vydavatele Rak

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rak
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.