Stopy dávnej minulosti 10

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 555 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopy dávnej minulosti 10 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
555 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Stopy dávnej minulosti 10 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
564 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy dávnej minulosti 10 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem

Stopy dávnej minulosti 10 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Není skladem

Stopy dávnej minulosti 10 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
690 Kč
Není skladem

Krátký popis
Záverečný zväzok knižného cyklu Pavla Dvořáka Stopy dávnej minulosti autor už nestihol napísať, nečakane zomrel v decembri 2018. Jeho manželka, historička Daniela Dvořáková sa podujala zavŕšiť knižnú sériu namiesto neho. Na základe osobnej korešpondencie a literárnej pozostalosti manžela…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopy dávnej minulosti 10 je 510 Kč

Výběr knih autorů Pavel Dvořák , Daniela Dvořáková

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dvořák, Daniela Dvořáková
Výběr knih vydavatele Rak

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rak
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.