Kôň a človek v stredoveku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 324 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kôň a človek v stredoveku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kôň a človek v stredoveku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Turnaje, poľovačky, krvavé boje, cestovanie, ale aj každodenná práca na poli – činnosti, ktoré napĺňali život stredovekých ľudí a ani jediná nebola možná bez koňa. Kniha D. Dvořákovej si všíma všetky aspekty súžitia človeka a koňa, podáva ich cez osudy konkrétnych historických postáv, ponúka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kôň a človek v stredoveku je 376 Kč

Výběr knih autora Daniela Dvořáková

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Dvořáková
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo RAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo RAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.