Krutý princ, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 416 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krutý princ, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krutý princ, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krutý princ, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krutý princ, 3. vydání koupíte na Albatros
Albatros
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krutý princ, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krutý princ, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jude bylo sedm, když jí zabili rodiče a unesli spolu se sestrami na proradný dvůr víl. O deset let později ale netouží Jude po ničem jiném než patřit mezi víly. A to i přes to, že je smrtelná. Většina víl lidmi pohrdá a nejvíce podlý princ Cardan. Aby Jude získala vysněné místo u dvora, musí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krutý princ, 3. vydání je 451 Kč

Výběr knih autorů Holly Black , Michaela Černá

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black, Michaela Černá
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.