KS3 Maths 10-Minute Tests Years 7-9

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

KS3 Maths 10-Minute Tests Years 7-9 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

KS3 Maths 10-Minute Tests Years 7-9 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This 10-Minute quick tests book provides children with manageablepractice tests for Maths.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Paul Hollin

Zobrazit všechny knihy autora Paul Hollin
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.