Kterak…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kterak… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kterak… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kterak… koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kterak… koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
457 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Josef Veselý, redaktor Českého rozhlasu Brno, mj. tvůrce rozhlasových Toulek českou minulostí, vybral ze svého bohatého redakčního archivu a zápisků rozhlasového reportéra třicet míst spravedlivě rozmístěných na území celé České republiky, k nimž se váže památná historická událost nebo působení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kterak… je 467 Kč

Výběr knih autora Josef Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselý
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.