Planetární sekce venušského klifotu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Planetární sekce venušského klifotu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Planetární sekce venušského klifotu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Planetární sekce venušského klifotu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Planetární sekce venušského klifotu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Planetární sekce venušského klifotu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Planetární sekce venušského klifotu - Veselý Josef. Studie o deseti planetárních sekcích, které působí v rámci venušského klifotu. Jedná se o nové, v okultismu dosud nezpracované téma. Kniha se z velké části opírá o výsledky experimentální práce a je určená vážným zájemcům o magii.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Planetární sekce venušského klifotu je 242 Kč

Výběr knih autora Josef Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselý
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.